Καλησπερα σε ολους. Θα ηθελα να γνωριζω, αν η αποφαση η αθωωτικη, υπηρξε διοτι δεν ειναι υποχρεωτικη η μασκα λογω αντισυνταγματικου μετρου, η αν υπηρξε αθωωτικη για αλλους λογους που εκρινε ο εισαγγελεας. ρωτω απλα για να γνωριζω, γιατι πιθανον σε αλλο δικαστηριο, που μπορει να γινει σε οποιονδηποτε απο εμας, μπορει με διαφορετικα γεγονοτα να καταδικαστει καποιος για μη χρηση μασκας. Ευχαριστω για τον χρονο σας.
Καλησπερα σε ολους. Θα ηθελα να γνωριζω, αν η αποφαση η αθωωτικη, υπηρξε διοτι δεν ειναι υποχρεωτικη η μασκα λογω αντισυνταγματικου μετρου, η αν υπηρξε αθωωτικη για αλλους λογους που εκρινε ο εισαγγελεας. ρωτω απλα για να γνωριζω, γιατι πιθανον σε αλλο δικαστηριο, που μπορει να γινει σε οποιονδηποτε απο εμας, μπορει με διαφορετικα γεγονοτα να καταδικαστει καποιος για μη χρηση μασκας. Ευχαριστω για τον χρονο σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή